O mamica cere ajutor


Am primit solicitarea de a publica acest apel umanitar!

Buna seara, numele meu este Moisa ALINA si sunt mama fetiței pentru care va cer ajutorul! Ma aflu cu fetița in Istambul la Spitalul memorial Sisli si tocmai fetița mea a fost operată de tumoara de la cap care apasa pe creier!

Costurile sunt enorme ! Las nr meu de telefon 0749947560
Jumătate de viața petrecută în spitale!

Andreea Prundu, in varsta de 6 ani, diagnosticata la Iasi cu neuroblastom grad IV, metastaze osoase, a fost tratată la Iasi in perioada 2017-2018, urmand 12 cure de chimioterapie, mai apoi, fiind preluata de Spitalul Memorial Istanbul!
In cursul anilor 2018-2019 i s-a efectuat operatie de inlaturare a tumorii supra/renale si vena cavă, a urmat 7 cure de chimioterapie, mai apoi, transplant autolog cu celule stem si ozonoterapie!
In luna septembrie a anului 2019, aveam sa primim rezultatul de remisie totala post transplant conform rezultatului PET CT si MIBG! Fericirea noastră a fost limitată, cand speram ca Andreea se poate intoarce la copilaria furată de acest diagnostic nemilos, un virus puternic: varicela, avea sa distruga celulele proaspete ale puiului nostru (corp de bebeluș).
Am sperat ca putem urmari diagnosticul post-transplant la Spitalul Oncologic Iasi, unde a urmat la finele anului 2019 o cura de chimioterapie (rezerva) iar astazi, suntem in situatia de a nu mai putea primi ajutor din Romania!
Diagnosticul din prezent al printesei cavaler este: recidivă cu metastază la picioare, infiltratii maduva, ambele arii ale plămanilor si cerebral!
Am consultat echipa de la Istanbul care ne-a tratat si remisat puiul prima dată si este asteptata in regim de urgenta pentru re/investigatii si inceperea ultimului plan de tratament care se mai poate face: investigatii, chimioterapie ICE si transplant halogenic (de la frați).
Este a doua sansa pentru Andreiuta noastra, am spus alaturi de ea stop cancer, am primit-o in vietile si gandurile noastre si i-am promis ca vom ramane impreuna pana la final!
Va imploram cu tot sufletul sa spuneti pentru a doua oara DA Andreiutei!
Starea ei este destul de grava si trebuie urgent transferata la clinica din Istanbul, va rugam ajutati-ne sa ne salvam puiul, ajutati-ne la fel cum ati face-o pentru puiul vostru, ajutati-o cu a doua șansă! Pentru Andreea, Printesa Cavaler!
Donatii in contul mamei Moisa Alina:
Lei: RO81BRDE240SV14472682400 deschis la BRD
Euro: RO73BRDE240SV14472842400 deschis la BRD
Swift BRDEROBtU
Pay-pal: stefaniabodea@icloud.com
https://www.facebook.com/donate/175971710320115/?fundraiser_source=external_url

Acest articol a fost publicat în Fără categorie. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un comentariu