Cand adevarul devine realitate


bologMa numesc Cristina, am 18 ani, o tanara proaspat trecuta de varsta adolescentei. Acum ceva timp, nu foarte mult, am ajuns la doctor. Problema medicala a inceput cu mici intepaturi la piciorul stang, la nivelul tibiei. Imi doream sa fie o simpla durere si…nu a fost din pacate.

Am fost diagnosticata cu o tumora si cartilagiu articular cu evolutie  imprevizibila, necunoscuta si tuberculoza pulmonara. Din acel moment a inceput un lung drum prin spitale, analize, biopsii,  operatii la picior (una dintre ele fiind cu transplant de tibie), recidive, tratamente de chimioterapie, raze, iar operatie, ca intr-un final piciorul bolnav sa fie amputat.

Drumul meu prin spitale a plecat din Timisoara, am trecut prin Cluj ca sa ajung la Bucuresti unde mai aveam o speranta care mi-a fost spulberata. Am incercat sa fac orice numai ca sa nu ajung la amputatie.

M-am maturizat, amputarea piciorului mi-a schimbat viata. Viata mea este altfel, nu sunt ca celalate fete de varsta mea, nu mai pot iesi in oras, nu mai pot iesi sa ma distrez pentru ca sunt diferita. Lumea se uita la mine, comenteaza si nu intelege cat de greu imi este, lumea nu stie prin ce greutati am trecut. Daca ar sti ca mai ieri eram intreaga, la fel ca ei!

In acest moment m-ar intregi o proteza de picior. O proteza care sa ma ajute sa fiu un om normal intr-o lume normala. Este vorba de o suma pe care nu mi-o permit deloc cu usurinta desi poate suma nu e mare 17.300 lei!

 

Va multumesc,

Contul este deschis la CEC: RO72CECEC001946350667011 – pe numele Bolog Cristina

Nr telefon Bolog Cristina: 0748638106

 

 

Pentru informatii suplimentare pot fii contactata la nr de telefon: 0737014697, Carmen Voiculescu, asistent social.

Acest articol a fost publicat în Fără categorie. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

