Povestea trenului cu sanatate pentru Ana Maria


Ana Maria Ciutacu

“A venit vacanta/ Cu trenul din Franta…”… asa cantam impreuna cu colegii mei intotdeauna incepand din luna mai cand vedem ciresii inflorind si cand Dunarea incepe a-si schimba culoarea in Braila. Anul acesta vacanta parea sa se apropia la fel  de frumos; din pacate moleseala pe care o simteam de asta data in corp venea nu de la un finalul unui an de scoala solicitant ci de la un diagnostic necrutator: rabdomiosarcom embrionar.

Am 13 ani, ma numesc Ana-Maria si acesta este diagnosticul meu. Pentru colegii mei vacanta a inceput si este aproape pe terminate. Pentru mine valtoarea evenimentelor traite deja in cele nici 3 luni scurse de la aflarea diagnosticului este ametitoare. Uneori nici nu pot pronunta diagnosticul; nici nu e nevoie… e mai simplu sa spun: “Sunt bolnava dar vreau sa ma  fac bine!”.

Pana in ultima clipa am sperat, si eu si parintii mei, ca nu este decat o greseala; biopsia efectuata la Bucuresti a confirmat insa diagnosticul si a declansat un lung drum de investigatii medicale si de proceduri obositoare si costisitoare totodata…! In urma acestor zbateri eu inteleg doar atat:  anul viitor voi alerga din nou pa malul Dunarii, cu colegii mei cantand.

Parintii mei fac tot ce le sta in putinta sa ma ajute, in ochii mamei – care este mereu cu mine la Bucuresti la tratament – vad greutatile de fiecare zi, in vocea tatalui meu aud o umbra de tristate ce nu exista inainte.

De curand am fost informati ca operatia care ne-ar curma zbuciumul se face cu succes in Turcia si costa 30.000 euro. Acum cantam: “A venit speranta/ Cu trenul din… Turcia”… nu rimeaza dar este un suflu nou, o melodie vesela, o imagine a viitorului care ma incurajeaza sa continui. Un om, o viata, o speranta trebuie sa isi indeplineasca destinul, sa isi primeasca sansa dincolo de aceasta piedica a banilor.

Am decis astfel sa va spun povestea mea si sa va rog sa ma ajutati sa imi traiesc viitorul ca un om de nepretuit. Va multumesc  pentru faptul ca ma ajutati sa devin un om nepretuit!

Orice ajutor este binevenit in urmatoarele conturi, deschise pe numele tatalui, Ciutacu Catalin, la ING Bank

RO 30INGB000999905898941 – EUR

RO 43INGB0000999905898901 – LEI

 

Pentru alte informatii suplimentare, poate fi contactat Mihai Benchea, asistent social si coordonator proiect Asociatia P.A.V.E.L. – tel:0737014698

Acest articol a fost publicat în Fără categorie. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

