APEL U M A N I T AR DE URGENTA


   WP_20160609_16_17_58_Pro    

Povestea mea de viata :

Ma numesc Bălăjel  Margareta  Andreea , in varsta de  23 de ani din comuna Gheorghe Lazar , judetul Ialomita , actualmente in postura de luptator cu una din cele mai grave boli denumita Sarcom Ewing.

La varsta de 17 ani cand tinerii din generatia mea se pregateau sa devina majori si utili societatii, eu am primit cea mai grea lovitura spulberandu-mi toate speratele unui tanar – am fost diagnosticata cu Sarcom Ewing / PNET de tesuturi moi (brat drept), un diagnostic groaznic atât  pentru mine cat si pentru  familie , prieteni .

De atunci viata noastra ca familie  s-a schimbat radical , singura alinare a fost credinta in Dumnezeu si priceperea medicilor care m-au tratat  si operat , carora le multumesc din suflet . In anul 2010, luna octombrie la Spitalul Sf. Ioan din Bucuresti s-a practicat biopsia excizionala , concluzie : Tumora maligna cu celule mici rotunde PNET/ Sarcom Ewing , au  urmat 14 cure de chimioterapie si radioterapie la Institutul Oncologic ,,Prof.Dr.Alex.Trestioreanu” (IOB) in urma carora starea mea s-a mai stabilizat. Dupa un an boala a recidivat la axila dreapta , a urmat o noua intervenie chirurgicala si o alta serie de 12 sedinte  de chimioterapie si radioterapie.

O perioada de timp de trei ani am crezut ca viata mea va fi una normal, incepand sa visez din nou ca devin om capabil sa  munceasca , sa-mi intemeiez o familie , sa am copii, asa ca in luna iunie 2015 am decis ca timpul se scurge foarte repede si m-am angajat , realizand venitul meu. Eram foarte mandra de mine ca sunt utila, am cunoscut iubirea si m-am casatorit,  redevenisem din nou eu insami, numai ca un  control PET-CT efectuat in noiembrie 2015 a naruit totul , in lupta pentru viata , boala a castigat din nou  , o noua  recidiva , de data asta lovindu-ma la organele interne (plamanul drept) .

In data de  12.11.2015 am fost internata in cadrul Sp.Clinic Pneumoftiziologie ,,Leon Daniello” din Cluj Napoca , unde s-a efectuat excizia nodulului pulmonar – lob mediu.

De atunci viata pentru mine a devenit obositoare , dureroasa si lipsita de sens.

Medicii au hotarat ca ultima solutie sa fac autotransplant de celule stem, insa boala dobandita  aproape ca a distrus in totalitate si situatia financiara a familiei mele , a prietenilor mei si nu ne mai permitem nici macar  sa cumparam cele 6 fiole de ALKERAN care-mi sunt necesare inaintea efectuari autotransplantului.

Acesta este motivul pentru care fac apel la cei care ma pot ajuta financiar pentru procurarea  medicamentelor  necesare pentru a efectua autotransplantul de celule stem.

 Costul unei fiole de ALKERAN este intre  170 – 200 euro/ fiola, iar necesarul meu este  de 6 fiole.

Persoanelor care doresc  sa mă ajute, au la dispozitie contul deschis la Raiffeisen Bank, sucursala Ialomita pe numele

 Balajel Margareta AndreeaRO92RZBR0000060017233309.

            Va multumesc din suflet

Bălăjel Margareta Andreea,

 

Acest articol a fost publicat în Fără categorie. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

