Amalia, fetita a carei viata depinde de baterii, va cere ajutor!


amalia 1

Ma numesc   Manole  Amalia – Ioana,  am varsta de 7 ani  si sunt  diagnosticata cu sindromul WEST : Epilepsia generalizata  idiopatica si sindroame epileptice, cu epilepsie intractabila, retardard psihic. Dupa o lunga perioada de tratamente care nu au dat randament,  medicii au hotarat cu acordul parintilor mei, sa imi implanteze un dispozitiv de TIP VNS ( stimulator vagal ) , operatie condusa de 2 medici greci alaturi de domnul dr. Alexandru Tascu medic primar neurochirugie, care a avut loc la Spitalul Baltazar Arsenie  din Bucuresti. Dupa operatie, au inceput si primele semne de recuperare.

Acum am nevoie de bani pentru bateriile dispozitivului  VNS,  care costa  14.000 de euro.

20150423_195310

Daca aparatul ramane fara baterie, crizele se reiau din nou si voi incepe sa uit tot din ce am putut sa recuperez psihic si motoriu. Parintii mei au salariul minim pe economie si nu-si permit sa stranga acesti bani.

Cu ajutorul fiecaruia dintre voi, mi se va oferi  o noua zi de viata.      

Pentru donatii:

Banca Transilvania, Titular cont : Manole Liliana – Violeta

Euro:  RO28BTRL01404201S34782xx

Lei   : RO53BTRL01401201S34782xx

Nr de telefon : 0727.427.649 / 0727.477.427

Va multumesc !

Acest articol a fost publicat în Fără categorie. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Un răspuns la Amalia, fetita a carei viata depinde de baterii, va cere ajutor!

  1. va lipseste un cont de Paypal

Lasă un răspuns

