Ajutati-mi piticul!


poza cu sebi

Ma numesc Nechita Adriana, sunt mama unui pui de om incercat de viata mult prea curand si mult prea greu. Sunt mama lui Sebi, un pitic de 6 anisori care de anul trecut, din aprilie se lupta cu un diagnostic crunt: ependimoblastom.

Ingerasul meu a fost si este in continuare, in ciuda operatiilor suferite un copil puternic. Pana la momentul critic nu a avut nici o boala grava, afara de racelile obisnuite ale copilariei. Drama a debutat cu cateva dureri bruste de cap si stari de voma. Mai are rost sa vorbesc despre momentele prin care am trecut? Cu sufletul daramat si cu puiul in brate am ajuns la spitalul Bagdazar, sectia neurochirurgie (cat de dur suna aceasta denumire!) unde Sebi a suferit prima interventie chirurgicala. Rezultatul biopsiei a fost unul dintre cele mai nefericite: tumora maligna cerebrala de fosa posterioara. Am rasuflat usurati atunci cand dl doctor ne-a asigurat ca operatia a decurs bine dar, in acelasi timp nu voi putea uita vreodata cuvintele lui “Bucurati-va de el cat mai puteti!”. Ce puteam intelege? Atunci am inceput sa cautam solutii, sperante si astfel l-am dus pe Sebi in Italia pentru investigatii de specialitate. Medicii de acolo ne-au asigurat ca baietelul nostru nu mai are nici o problema si ca acel rest care ramane dupa o astfel de operatie nu necesita tratament.
Intorsi in tara, la aproape 5 luni dupa prima operatie revin vechile simptome: dureri de cap si voma. Plecam din nou speriati cu el la Bagdazar si astfel, puiul meu ajunge pentru a doua oara pe masa de operatie pentru ca tumora recidivase. Urmeaza obisnuitele cure postoperatorii cu citostatice, cu radioterapie si desigur cu speranta in suflet ca el va fi bine, ca si el va fi un copil fara “buba la cap” asa cum obisnuieste el sa spuna.
M-a intrebat la un moment dat o colega, cum suporta baiatul meu atata durere, atatea analize si i-am raspuns ca daca este linistit in timpul RMN-ului sau a prelevarii sangelui, doamna asistenta ii ofera o diploma si din acest motiv el este foarte cuminte si intelegator. Nesansa insa s-a abatut din nou asupra noastra, caci la obisnuitul control de dupa radioterapie s-a descoperit ca tumora a recidivat. Iata-ne asadar exact ca la inceput, cu deosebirea ca de data aceasta nu se mai poate interveni chirurgical la modul clasic.

Medicii ne-au recomandat sa incercam in Turcia, la o clinica privata specializata in astfel de cazuri, insa va imaginati costurile unei astfel de interventii.
Deunazi am primit informatiile referitoare la acest aspect si anume, operatia ne va costa aproape 40.000 USD. Eu sunt profesor de limba engleza, sotul meu lucreaza ocazional in constructii, asadar puterile noastre financiare sunt extreme de limitate.

Imi doresc sa-mi vad copilul sanatos si puternic nu pentru o diploma dintr-un spital, vreau sa aiba si alti prieteni in afara de cei de la sectia de oncologie, sa mearga la gradinita si sa se bucure de jocurile copilariei, imi doresc ceea ce va doriti si dumneavoastra pentru proprii copii. Toti meritam o sansa, de aceea va rog, dati o sansa puiului meu sa creasca, dati o sansa unei vieti, va rugam sa fiti alaturi de noi in aceste moment cumplite si ajutati-ne sa invingem boala!

Va rugam sa ne ajutati sa strangem suma necesara pentru interventia chirurgicala la clinica din Turcia si astfel sa-i dam o sansa lui Sebi!

Puteti ajuta si sunand la numarul de teledon:  0900 900 3440900 900 344,  4 euro/apel , in perioada 25 martie – 9 aprilie 2014 (numar apelabil doar in reteaua Romtelecom). Acest numar a fost obtinut cu ajutorul Asociatiei P.A.V.E.L. si a companiei Romtelecom. Este posibil ca perioada de utilizare a teledonului sa se prelungeasca.

Se poate si dona direct la conturile familiei.
Numerele de cont (pe numele Nichita Adriana) sunt:
Ron BCR:   RO53RNCB0142017462410003
Cont Euro BCR:   RO26RNCB0142017462410004
Date de contact:  adriananechita83@yahoo.com

Acest articol a fost publicat în Fără categorie. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

