Am invins leucemia, vreau sa merg mai departe!


Imag187
Va rugam sa cititi aceasta scrisoare emotionanta, venita din partea unei tinere care, in urma unei punctii, a ramas imobilizata in scaunul cu rotile; nu s-a dat batuta, a luptat cu leucemia si a invins-o, a sperat, a invatat si acum este studenta. Are nevoie de ajutor pentru a merge la un centru de recuperare din statiunea Moneasa, centru renumit in recuperari reusite; are nevoie si de bani de transport. Va rugam sa intindeti o mana de ajutor acestei tinere fete!
„Ma numesc Mihalache Maria Florentina, domiciliata in Com Scoarta Sat Bobu Jud Gorj si am varsta de 19 ani. In data de 1 iunie 2011 am fost diagnosticata cu Leucemie acuta limfoblastica (LAL) la spitalul de urgenta Craiova, incepanad chimioterapia pe 7 iunie si pe 24 iunie mi-a fost administrat in coloana medicamentul metrotexat(mtx), procedura in urma careia mi-a fost atins un nerv,  iar din acea data am paralizat . De atunci  sunt legata de un scaun cu rotile , iar din data de 5 august, cu speranta in suflet, am plecat inspre Bucuresti la IOB. Acolo a inceput lupta mea din rasputeri cu aceasta boala nemiloasa, starilor continue de greata, oboseala si durere, adaugandu-se dependenta de scaunul cu rotile si nevoia permanenta de insotitor. Intre curele de citostatice si radioterapie, m-am rugat neincetat la Dumnezeu sa fiu ceea dinainte, sa ma pot bucura de viata la fel ca ceilalti tineri de varsta mea. Nu am avut o copilarie prea fericita, deoarece in urma cu 7 ani mama mea suferind de diabet si-a pierdut vederea.  Acum, dupa lungi cure de chimioterapie si radioterapie am trecut pe tratament de intretinere cu comprimate de metrotexat (mtx) si purinethol. Cu toate greutatile si necazurile, acum sunt studenta la Universitatea Constantin Brancusi Tg- Jiu – Administratie public, unde am intrat la studii cu taxa , taxa insemnand 2800 de lei, dar am reducere si platesc 2000 de lei….este foarte greu. Deoarece sunt dependenta de scaunul cu rotile, medicii mi-au zis ca ma pot recupera numai prin recuperare medicala foarte multa ,  asta insemnand sa merg la bai, la spitale de recuperare . Am gasit la Baile Moneasa un centru foarte bun unde am aflat ca  s- au mai recuperat foarte multe persoane. Acolo pot merge fara plata doar 18 zile pe an prin bilet de la Casa de pensii, in rest  platesc 150lei pe zi ; cu cat mai multe zile fac recuperare, cu atat mai bine; pe langa costul recupararii, mai este si costul transportului pana acolo, caci fiind imobilizata nu pot merge decat cu masina mica si asta costa foarte multi bani, iar familia mea nu si-i poate permite…au fost zile in care nu am avut ce pune pe masa , banca este aproape sa ne ia casa…. e greu, e foarte greu….Tatal neavand rezolvare la aceste probleme, s-a inbolnavit de diabet de atata suparare . La boala pe care o am imi mai trebuie si un regim alimentar foarte bun , care inseamna tot cheltuiala….tot bani! Mi-asi dori ca oameni cu suflet bun, care citesc aceste randuri, sa-mi dea  o mana de ajutor si sa ma sprijine in aceeasta lupta!
Dumnezeu sa va ajute!”
Contul unde puteti face donatii este:
RO40BRDE200SV42727412000  deschis la BRD Tg Jiu, pe numele tatalui meu, Mihalache Constantin.
telefon 0760323693
Sănătatea este un cuvânt mare. Ea cuprinde nu numai corpul, mintea si spiritul ci si perspectiva unui om (James H. West)
Sa o ajutam pe Maria Florentina sa fie pe deplin sanatoasa, sa contribuim la redarea ei sociatatii…a invins leucemia, putem sa o ajutam sa se ridice din scaunul cu rotile, facand o cat de mica donatie in contul afisat. Multumim!
R.D.
Acest articol a fost publicat în Copii cu leucemie și etichetat , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

