Dragos incepe o viata noua!


Numele meu este Dragos Condescu. Nu am decat 7 anisori si anul acesta voi merge la scoala. Desi sunt foarte mic si doar la inceputul vietii, soarta nu m-a crutat. In urma cu 2 ani am fost diagnosticat cu meduloblastom de fosa craniana posterioara (hidrocefalie interna) si deja am suferit doua operatii. Am urmat un tratament cu citostatice la Institutul Oncologic din Bucuresti si radioterapie in Ungaria (Deberecen).

Vedeti dumneavoastra, tratamentele si operatiile astea nu trec asa fara sa lase urme….mi-au lasat si mie urme destul de adanci. Dupa cea de-a doua operatie nu m-am mai putut misca si nu am mai putut vorbi. In prezent, se fac eforturi considerabile pentru a-mi imbunatati starea de sanatate si de miscare. Avem cu toti sperante mari ca voi incepe sa vorbesc mai bine si sa merg din ce in ce mai bine. Lupta asta pentru supravietuire si insanatosire a fost mai usoara alaturi pe mama mea cea credincioasa si pe doctori.

Despre familia mea va pot spune ca este numeroasa si frumoasa, numai ca si ceilalti doi frati o duc cam greu acasa daca nu e mama. Sora mea este la liceu. Gospodaria mare si frumoasa pe care o avem, a inceput sa se “ofileasca” din pacate incetul cu incetul, deoarece mama nu poate sa  aiba mereu grija de ea.

Dragos  isi continua lupta cu tumora cerebrala, afectiune ce le-a transformat viata, lui si mamaei sale intr-un continuu pelerinaj pe la spitale, clinici si centre de recuperare. De la 4 ani cat avea cand a fost diagnosticat cu o forma de cancer a fost in spitale insotit in permanenta de mama lui. Tumora a lasat urme in capacitatea de miscare, de vorbire, de exprimare a lui Dragos incat acest copil are nevoie mai mult decat oricand de cure de recuperare in diverse unitati medicale si mama nu mai are resursele financiare de a acoperi integral costurile pentru recuperare.

Orice ajutor, cat de mic este binevenit!

Va rugam, cine poate sa ne ajute, o poate contacta pe mama, Condescu Aniana la numarul de telefon: 0768.145.567.

Avem cont deschis la CEC Bank pe numele Condescu Aniana: RO45CECEDJ1908RON0789667  

Multumim,

Dragos si Aniana      

Pentru alte relatii poate fi contact Mihai Benchea – asistent social la Oncologie Pediatrica – IOB – 0737014698

Acest articol a fost publicat în Fără categorie. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

