Apel catre cei cu inima buna!


POPA COSMIN 1Sunt Popa Ana, bunica lui Popa Cosmin, am 83 de ani si am o situatie financiara si materiala precara. Nepotul meu in varsta de 11 ani, are tumora cerebrala, ce afecteaza auzul, vorbirea si vazul. Tumora nu este operabila. Copilul suporta un tratament foarte dur cu citostatic si nu mai avem posibilitatea de a-l intretine pe copil la spital; regimul alimentar este scump, drumurile costa si facem naveta de 3 ani si ne este foarte greu.

Tatal copilului este bolnav de inima si nu poate lucra in frig, in praf. Mama este si ea bolnava, avand probleme cu bazinul si nu am avut posibilitatea financiara sa o ajutam sa se opereze, fiind pensionata pe caz de boala; nu poate sta mult in picioare pentru ca o doare foarte tare bazinul si nici sa mearga prea mult nu are cum. Niciun parinte nu poate lucra, nu poate munci pentru acest copil. Nu mai avem bani sa platim lumina, apa si cele necesare intr-o casa, nu mai vorbim de alimente si nevoile de baza. Momentan eu sunt singura persoana din casa care ii poate ajuta din pensia mea si asa mica.
Va rugam sa il ajutati pe Cosmin cu cat poate fiecare, pentru a putea iesi din acest impas al vietii!

Nr tel Popa Ana: 0732.859.216
Nr tel Popa Stelian: 0736.981.326
Nr cont deschis la Banca Transilvania pe numele Popa Stelian:
RO95BTRL01401201731908XX

Imagine | Acest articol a fost publicat în Fără categorie. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

