Nu vream ca boala sa ni-l rapeasca pe Andrei…va rugam ajutati-ne!


IMGP4163IMGP4162

Baiatul nostru se numeste Andrei Florentin Roman si s-a nascut pe 02.02.201o in Bucuresti, iar venirea lui pe lume a fost pentru noi un prilej de foarte mare bucurie…este copilul mult dorit, lumina ochilor nostri; la varsta de un anisor si 3 luni (mai 2011), in urma unor analize facute la spitalul Grigore Alexandrescu am descoperit ca este suspect de o boala de sange; am fost transferati la I Cl Fundeni si in urma unei punctii medulare am primit tragica veste…COPILUL MEU ARE LEUCEMIE LIMFOBLASTICA CU CELULA T. A urmat tratament cu cortizon, la care a raspuns bine, apoi a inceput si tratamentul citostatic; dupa doua saptamani, cand a fost repetata punctia medulara, rezultatul a fost bun si noi ne-am bucurat foarte tare…dupa doua luni de tratament a intrat in remisie (remisia este perioada de timp în care celule canceroase au fost distruse și are loc înlocuirea cu celulele normale ale sângelui; acest lucru se obține utilizând doze mari de medicamente foarte puternice) si am mers acasa doua saptamani; cand am revenit, punctia medulara a aratat ca aparusera cateva celule tinere, fiind suspect de recadere; a inceput tratamentul cu MTX, a repetat puctia si rezultatul a fost bun; a urmat alte trei cure cu MTX si doua reinductii…in mai 2012 am terminat tratmentul si am venit la tratamentul de intretinere…la catva timp am repetat punctia medulara, care a aratat, din pacate, 12 elemente blastice, asa ca am inceput tratamentul de recadere pe sistem nervos central…iar punctie, iar rezultat bun, am ramas in spital pentru ca intrase in aplazie (trombocitele,leucocitele, neutrofilul, hemoglobina, toate scad, iar sistemul imunitar este foarte scazut sau chiar total inexistent- toti indicatorii vitali sunt la cote de alerta); dupa doua saptamani analizele au mai crescut si am mers acasa pentru trei saptamani….dar pe data de 23 august s-a declarat recadere hematologica, in sangele periferic s-au gasit 92% blasti…de aici a urmat calvarul tratamentelor citostatice dure, urmat apoi de punctiile atat de dureroase; in data de 23 noiembrie doamna doctor ne-a spus ca situatia copilului nostru a scapat de sub control si ca este suspect de recadere, recomandand urgent transplantul intr-o clinica de specialitate din strainatate, caci avand in vedere ca nu exista donator in familie si luand in calcul varsta frageda a copilului. V-am povestit mai in amanunt istoricul medical, ca sa vedeti prin cate a trecut baietelul nostru, cate a indurat! Avem nevoie de sprijinul vostru, avem nevoie de ajutor, singuri nu ne putem salva copilul…va rugam sa ne ajutati, cheltuielile sunt foarte mari si nu ni le putem permite; vom incerca sa obtinem plata procedurii transplantului in strainatate de catre statul roman, dar nu stim daca ne va fi aprobat…oricum, va dura cel putin 4 luni iar sanatatea copilului se degradeaza de la o zi la alta.

Acesta este strigatul disperat al unei tinere mamici, care plange in fiecare zi uitandu-se neputincioasa la chinurile copilului ei…stie ca exista o sansa in strainatate, stie ca baiatul ei poate fi salvat…sa-i dam o mana de ajutor!

CONT PENTRU DONATII

RO33RZBR0000060015177583 CONT IN LEI, RZBRROBU, RAIFFEISEN BANK, PE NUMELE ANDREEA CAMELIA COSTACHE

RO38RZBR0000060015177590 CONT IN EURO, RZBRROBU, RAIFFEISEN BANK, PE NUMELE ANDREEA CAMELIA COSTACHE

telefon 0720560150, Andreea Camelia Costache, mama lui Andrei.

Haideti sa devenim o forta pentru a-l salva pe Andrei! Orice ajutor conteaza!…puteti fi salvatorii lui Andrei!

Update 01.02.2013

Din pacate, boala a fost mai puternica decat micutul Andrei, iar iubirea parintilor nu l-a putut salva de acest sfarsit nemilos…Andrei a decedat astazi dimineata…Un ingeras de copil ce va fi primit in Imparatia lui Dumnezeu! Suntem alaturi de familia indoliata si transmitem condoleante. Multumim celor carora l-au sustinut pe Andrei!

Acest articol a fost publicat în Fără categorie și etichetat , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Un răspuns la Nu vream ca boala sa ni-l rapeasca pe Andrei…va rugam ajutati-ne!

  1. puneti si un buton de donatii prin paypal

Lasă un răspuns

