FITI ALATURI DE MINE!


Numele meu este Anca Fîră, am 22 de ani si sunt din Iasi. O boala cumplita a pus stapanire pe mine. Totul in viata mea parea sa fie normal, iar dintr-o data totul a luat o alta intorsatura. Eram in anul 2 de facultate la Facultatea de Economie si Administrarea Afacerilor, specializarea Administratie Publica. Din pacate , am fost nevoita sa imi intrerup facultatea anul acesta pentru a veni in Germania sa ma vindec.
In iulie am fost diagnosticata cu cancer osos- Sarcom Ewing la omoplatul drept, o forma agresiva de cancer. Aflarea acestui diagnostic pentru mine a fost un soc. In prima faza am crezut ca e doar o greseala , dar medicii au incercat sa ma convinga si sa ma faca sa inteleg ca de facpt chiar acesta este diagnosticul. In Romania nu ni se dadeau foarte multe sanse, asa ca ne-am luptat, eu impreuna cu familia mea, cat am putut pentru a obtine formularul E112 prin care am ajuns in Germania unde sansele de vindecare sunt mult mai mari.
Aici de patru luni de zile urmez un protocol de citostatice foarte greu care se va incheia pe 14 noiembrie. Dupa aceste 6 cicluri de chimioterapie, adica probabil undeva la inceputul lunii decembrie, urmeaza momentul cel mai important : OPERATIA. Moment care ne cere foarte multe sacrificii atat mie cat si familie mele, deoarece trebuie sa platim 5000 de euro, bani pe care nu ii avem . Mama mea a lucrat in Grecia , iar acum este cu mine are grija de mine aici, iar tatal meu este pensionar e in tara impreuna cu fratele meu de 17 ani. Am reusit sa starngem momentan doar 2000 de euro, dar nu sunt de ajuns. Dupa aceasta operatie mai urmeaza inca alte 6 cicluri de chimioterapie. Tot protocolul se va termina cu ajutorul lui Dumnezeu in luna martie.
Ma rog in fiecare zi la Dumnezeu si imi doresc din tot sufletul sa ma vindec.
Acesta este blogul meu http://ancadenisafira.blogspot.de/.

Stiu ca la toti ne este greu si mai stiu ca salariile din Romania sunt foarte mici ca sa iti permiti sa ii mai ajuti si pe altii. Insa numai cu ajutorul vostru voi reusi sa duc la bun sfarsit aceasta lupta. Asa ca fac apel la bunatatea voastra si orice suma oricat de mica donata in conturile de mai jos pentru mine e un pas inainte spre VINDECARE. Asa cum am mai spus:” Nu e nevoie de mult ci de multi.” FITI ALATURI DE MINE!
Va pup si va imbratisez cu drag.

Conturi Pentru Donatii
ING
CONT LEI:   RO58INGB0000999903119096
CONT EURO:  RO25INGB0000999903119108
COD SWIFT: INGBROBU
BCR
CONT LEI:  RO46RNCB0260003231700002
CONT EURO:  RO89RNCB0260003231700004
BRD
CONT LEI:  RO30BRDE380SV35120543800
CONT EURO:  RO34BRDE380SV35120463800
Informatii de contact:
– adresa de e-mail personală a Ancăi:  schatzy_2packita@yahoo.com
– numărul de telefon al tatălui ei, Fîră Ioan – 0761207207
– număr de telefon fix – 0335805967

Acest articol a fost publicat în Fără categorie. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

