Diana cere ajutor!


Eu sunt Lupu Diana Maria Patricia, parintii mei, bunicii, unchii, matusile si apropiatii imi spun Diana, uneori alintandu-ma Dia.

Am 4 anisori, imi place sa desenez, sa alerg prin zapada iar uneori trantindu-ma pe spate fac si ingerasi. Uneori mai alerg si prin casa, sar prin pat si mai daram diverse din greseala. :) De cele mai multe ori, tati meu Dan, si mami mea Mirela nu se supara pentru ca eu sunt printesa lor si ma iubesc si ma rasfata.

Dar, cu ceva timp in urma, mai bine spus , acum aproape 2 luni, piciorusele mele au inceput sa ma doara, si sa ma doara si mai tare iar mami si cu tati m-au dus la spital.

Acolo, domnul doctor in halat alb, m-a diagnosticat cu leucemie limfoblastica acutaNu prea stiu eu exact ce inseamna asta dar nu cred ca-i bine deloc. Domnul Doctor m-a oprit aici la spitalul Fundeni sectia prescolari (pentru ca eu inca nu am inceput scoala :) ) spunandu-mi ca pentru o perioada nu mai pot face ingerasi in zapada. Domnul Doctor este foarte dragut si mi-a promis ca ma va face bine.

Cand am intrebat-o pe mami de ce mi-a cazut tot parul, ea mi-a raspuns “din cauza citostaticelor mami”. Ce sunt citostaticele?… Si de ce-ti cade parul de la ele? :(

Cu cateva zile in urma, Domnul Doctor i-a spus lui mami meu ca exista un medicament mai bun (ONCASPAR) iar eu deja am inceput tratamentul. Starea mea generala este destul de proasta, si peste asta, i-am auzit pe mami si pe tati vorbind ca medicamentul ala nou, ONCASPAR, este foarte scump, si nu mai au suficienti bani sa-l cumpere in continuare.

Avem nevoie de ajutorul dumneavoastra, putin, nu mult, caci de la multi cate putin, poate va fi suficient ca tati meu si mami mea sa-mi cumpere in continuare noul meu medicamnet ONCASPAR, si poate, apoi, Domnul Doctor ma v-a lasa afara ingerasi micuti in zapada eu sa fac.

Multumesc din suflet, Diana

Mai mult puteti citi pe:  http://savemaria.wordpress.com/despre/

Va rugam sa o ajutati pe Diana donand si astfel să-i sporim şansele la viaţă!
Pentru cei care vor să pună zâmbet în privirea Dianei, la BRD, sucursala Bolintin-Vale, pe numele tatălui, Lupu Dănuţ Cristian, s-au deschis următoarele conturi:

– în lei:   RO16BRDE190SV13609641900
– în euro:   RO19BRDE190SV13171141900
– în dolari:   RO12BRDE190SV13609721900

sau /si sa sunati la numarul de teledon 0900 900 196,   10  euro/apel,   04.05.2012  – 20.06.2012,

numar apelabil doar in reteau ROMTELECOM  (numarul a fost obtinut de catre Asociatia P.A.V.E.L., cu sprijinul Romtelecom).

Acest articol a fost publicat în Fără categorie. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

2 răspunsuri la Diana cere ajutor!

  1. Veniamin T Nan spune:

    Cum pot afla nr. de tel al tatalui Dianei? Eu locuiesc in strainatate si as vrea sa-l ajut cu ce pot direct, deoarece prin banci este mai complicat. Multumesc.

  2. Dragii mei, va trimit adresa Asociatiei Bubulina, care face tot posibilul sa ii ajute pe copilasii cu leucemie de diverse tipuri, poate e bine sa luati legatura si cu ei, sa le povestiti cazul fetitei voastre; adresa lor pe facebook: https://www.facebook.com/pages/Associazione-Bubulina/159782984069096

    aveti aici mai multe informatii, de pe site-ul lor oficial. Au ajutat multi copilasi sa ajunga in Italia si sa inceapa tratamentele aici, sper pentru voi sa reusiti sa o ajutati pe cea mica sa aiba parte de tratamente potrivite si de transplant cand va fi nevoie. Va doresc multa sanatate! http://associazionebubulina.org/

Lasă un răspuns

