Si Alina are nevoie de ajutor!


Ma numesc Patrascu Nicoleta, sunt domiciliata in Pitesti si sunt mama unei fetite, Patrascu Ioana Alina, in varsta de 5 ani si doresc sa va relatez necazul meu.

Fiica mea sufera de papilomatoza laringiana juvenila (intre tumoare si cancer, formatiune ca un ciorchine de strugure de carne, crescuta pe corzile vocale).

Pana in prezent are 27 de interventii chirurgicale si este purtatoare de canula traheala (un tub prin care respira si toate secretiile nazale se strang in acel tub ce necesita curatirea in permanenta).

Dupa  toate aceste interventii chirurgicale fetita nu poate vorbi deoarece pierde aerul prin acel tub si fiindca sunt afectate foarte rau corziile vocale; mai are si paralizie (corzile vocale lipite), formatiuni nodulare si polipi tot pe corzile vocale.

Fetita a fost diagnosticata cu acest virus la varsta de 2 ani iar la varsta de 3 ani boala s- a agravat, a facut insuficienta respiratorie acuta  (nu mai putea sa vorbeasca si sa respire), iar medicii  au fost nevoiti sa intervina chirurgical punandu – i canula  (tubul prin care poate sa respire si in ziua de astazi)

Medicii care au examinat-o mi-au spus ca acest virus il va avea pana la varsta de 18 ani , dar si dupa varsta de 18 ani va reaparea, dar mai rar. Ultima data cand am fost la Bucuresti domnul profesor conferentiar  mi-a spus personal ca nu vrea sa ma sperie dar trebuie sa aflu adevarul ca fetita mea va avea toata viata acest virus. Din cauza atator interventii chirurgicale si a anesteziilor a inceput sa-i cada parul si i se cojeasca manutele,

La Timisoara, fiind internata cu ea cateva saptamani, Ioanei i s- a facut  un tratament injectabil de interferon alfa  pentru a i se stopa inmultirea papiloamelor (adica a nu mai trebui sa merg saptamanal cu ea la  operatie).

Momentan ea urmeaza un  tratament si anume: medicamente cu isoprinosine de 500 mg, are nevoie de pansamente sterile 10cm-10cm, sonde aspiratie de 10, unguent cu lidocaina, manusi chirurgicale nr 8,  spirt, ser fiziologic, panadol, seringi de 5 si 10 ml, betadina lichida, unguent cu heparina.

Durerea din suflet de mama m-a facut sa va cer ajutorul atat financiar cat si material, deci concluzia: sanse de vindecare nu vor exista de aceea vreau sa ma ajutati sa merg cu fetita si in afara tarii pt a cauta o solutie de vindecare.

Mai am si un  baietel in varsta de 10 ani , pe ambii ii cresc singura deoarece sunt despartita in fapt de tatal lor care nu ma ajuta cu nimic, nici financiar, nici moral, stiind foarte bine ca nu am posibilitati si de aceea ma chinui foarte mult. Aceasta este povestea fetitei mele si a noastra.

Va rog sa ma ajutati s-o tratez si s-o vindec. Va multumesc!

Puteti dona si apeland numarul de teledon (obtinut cu sprijinul Asociatiei P.A.V.E.L. si suportul Romtelecom) pentru campania:  “Ajutor copii“, in perioada 21 martie 2012 – 20 iunie 2012
0900 900 194     5 euro/apel     (numar apelabil doar din reteaua Romtelecom)

sau sa donati in contul:

OTP BANK Pitesti
Cont pe numele:  Patrascu Florica Nicoleta
RO21OTPV270000349060RO01

Contact:

Nicoleta Florica Patrascu (mama): 0742754812

matusa Valentina: 0766 317789

Acest articol a fost publicat în Fără categorie. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

3 răspunsuri la Si Alina are nevoie de ajutor!

  1. Nelu_Rodica si Mioara spune:

    Am citit cu atentie acest mesaj,deoarece si eu am o fetita de patru anisori si jumatate(sanatoasa,multumesc lui dumnezeu),si am rectionat la acest mesaj in a da o mina de ajutor sunind la nr.de tel.afisate in apel.Pardon am uitat sa ne prezentam;sintem familia Hanza Ioan si Rodica cu fetita Mioara Maria sintem din Oradea si sintem stabiliti in Madrid din anul 2006,dorim si avem posibilitatea de a ajuta aceasta fetita,am luat legatura cu matusa si mama fetitei…!?,va vom tine la curent cu tot ce va urma.Cu stima si respect fam.Hanza.

  2. mihaela spune:

    de aceas boala am suferit si eu la varsta de 4 anisori si stiu si eu cum este de grea si de suferinda am avut 9 interventi chirurgicale cu anestezi totale dar intrun final mam vindecat si sant normala si am 3 copii sanatosi si frumosi mama mea credea ca o sa mor dar cu ajutorul bunului dumnezeu mam vindecat imi dadea zilnic la prima ora o lingurita de propolis de casa cu putin zahar si asa mam facut bine caci medici nu mai aveau sanse pentru mine si cand am mers la ultimul control au ramas uimiti ca acea ciuperca nu mai exista va rog incercati si voi cu acest medicament

  3. Maria spune:

    Buna poti sa mi trimiti un numar de Fix ça sa te sun

Lasă un răspuns

