Viata mea este …


Viata mea este numarata in minute…

Ma numesc Dima Florentina Valentina, am varsta de 21 de ani si as vrea sa povestesc lumii intregi viata mea.
Am fost diagnosticata cu cancer la varsta de 10 ani, iar acestei boli nu i-a pasat deloc de mine, nu i-a pasat ca eram doar o fetita firava care se bucura de anii copilariei, nu i-a pasat deloc cat de chinuita voi fi si cate dureri groaznice voi avea.
Am fost operata de foarte multe ori, la cap si in zona abdominala…(in anul 2001, 2004, 2006, 2009, 2010, 2011). In urma operatiei din anul 2001 mi-am pierdut vederea ochiului stang. Am dren (pe care il voi purta toata viata) din cap pana in vezica urinara, care ajuta la scurgerea lichidului encefalorahidian.
Din anul 2001 am facut lunar citostatice, sedinte cu radioterapie si ani la rand, luna de luna, am fost chinuita foarte mult de aceasta boala si aceste tratamente, dar, trebuie sa rezist, imi doresc enorm de mult sa traiesc!
Dupa ultimul RMN facut, rezultatul a iesit ca am o recidiva, tumorile s-au extins pe toata coloana, am dureri groaznice (iau pastile cu morfina, dar din pacate nici ele nu isi mai fac efectul). Medicii din Romania nu mai au cum sa intervina chirurgical si nici radioterapie nu mai am voie sa urmez. Mama a trimis RMN-ul la o Clinica din Germania, Boon: ei imi pot salva viata! Pentru inceput am nevoie urgent de 5000 de euro!!! Acesti bani imi sunt necesari pentru analize mai amanuntite in Germania, dupa aceea urmand sa fiu tratata gratuit.
Cu multe lacrimi in ochi, va rog sa ma ajutati! Sansa mea la viata ar putea fi in mainile dumneavoastra!
Si viata mea este numarata in minute…

PERSOANA DE CONTACT:

Nr. telefon – 0743.997.523 (Dima Camelia – mama Florentinei Dima)

CONTUL BANCAR ESTE DESCHIS LA BCR TULCEA :

– RON: RO 03 RNCB 02560 4325 757 0001

– EURO: RO 46 RNCB 02560 4325 757 0003

– USD: RO 62 RNCB 02560 4325 757 0006

Notă | Acest articol a fost publicat în Fără categorie. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

