Iannys are nevoie de ajutor urgent!!


Suntem parintii unui baietel de 7 luni, Iannys  Rusu,  care a fost diagnosticat cu cancer la ficat (Hepatoblastom).
In urma cu 7 saptamani am inceput chimioterapia la Clinica de Pediatrie II (Spitalul Clinic de Copii) din Cluj Napoca, iar dupa 3 blocuri de chimioterapie tumora nu a scazut aproape deloc . Mai avem un tratament si in 4-6 saptamani urmeaza operatia, pe care intentionam sa o facem la Spitalul Saint Luc din Bruxelle Belgia , unde se poate face in siguranta.
Costurile operatiei si tratamentului aferent  sunt de aproximativ 25000 euro , bani care trebuie sa-I strangem in maxim 6 saptamani!!
Nu reusim sa strangem aceasta suma fara ajutorul dumneavoastra.
Va imploram sa contribuiti la salvarea acestui copilas pentru care aceasta viata care a avut-o pana acum a insemnat numai branule, perfuzii si tratamente foarte agresive.
Contact:
Andreea Rusu – 0746011230   e-mail:  rusu.andreea1983@yahoo.com
Serban Rusu – 0745012382   e-mail:  rusu.serban1974@yahoo.com
Pentru Donatii:
Cont lei:  RO72BTRL06701201G37927XX   Banca Transilvania , B-dul muncii Cluj Napoca
Cont Euro:  RO47BTRL06704201G37927XX   Banca Transilvania , B-dul Eroilor nr 36 Cluj Napoca
SWIFT:  BTRL RO22
Va multumim!!!!

UPDATE

Numele meu este Rusu Andreea , sunt mama bebelusului bolnav de cancer caruia i-ati postat cazul.
Azi am ajuns acasa din Bruxelle, Iannys a fost operat acum 2 saptamani iar acum se simte din ce in ce mai bine.
Vreau sa va multumesc din suflet pentru ajutorul pe care a-ti fost dispusi sa ni-l acordati in momentele disperate din viata noastra.

Acest articol a fost publicat în Fără categorie. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Un răspuns la Iannys are nevoie de ajutor urgent!!

  1. DUNA CRISTINA spune:

    Bna ziua,ma numes Cristtina am 34 de ani sunt disperta nu stiu ce sa mai fac in privinta boli „screloza in placi” .stiu ca nu exista in toata lumea tratament,dar cred ca „afara” EUROPA,U.S.A, ,unde o fi,ai sanse mai mari …am terminat „FINANTE BANCI” am facut 5 ani si nu am putu sa lucrez c-a director economic…. VREAU SA MUNCESC!
    Sunt casatorita avem un baietel,maine este ziua lui face 6 ani.Sunt in evidenta la spitalul „ELIAS” la dr.Evanghele tratament injectabil copaxone,mitosadrina,medicamente rivotril,litoseral,viregit,driptane.
    Cel mic,Robert isi da pumni,se bate singur,se da cu capul,nu stiu revolta….m-am saturat .
    Pe fasebook,hi5,notlong,sunt poze mai vechi cand era Roby mai mic,am fost si in Tunisia,Bulgaria,Turcia,pentru ca imi permiteam ca sotul lucra picol pe vas de croaziera,dar de cand m-am bolnavit s-a schimbat tot,totii 3 din pensia mea.Ce vreau este un ajutor financiar c-a sa-mi fac un drum,multumesc mult.
    Cod iban :RO78RNCB0667057986290001 SURCUSALA B.C.R. in lei
    Multumesc mult.
    P.S.ma car pe ce drum s-o eau,multumesc.

Lasă un răspuns

