Stefania are nevoie de ajutor pentru medicamente si lapte!


Am primit de curand de la d-na Adriana apelul pentru ajutor a d-nei NICULINA DUMITRASCU pentru fetita dansei Stefania Dumitrascu.
„Vin cu o rugaminte la dvs pentru ca sunt tare suparata si disperata. De aproape doua saptamani, sotul si fiul sunt in concediu fara plata pentru ca nu se poate lucra din cauza conditiilor grele de iarna. Ei erau singura sursa de venit in casa noastra in afara de alocatiile celor mici.
Va rog sa ma iertati, din suflet va cer ajutor, am ramas in aceasta iarna grea  fara cea mai importanta sursa de venit, pentru nu stiu ce perioada. Poate am trece peste toate dar nu pot trece peste tratamentul si laptele lui Stefi pe care trebuie sa-l cumpar, o zi da si una nu, si nu mai am nici o putere financiara ca sa-l pot cumpara.
Maine mi sa va termina ultima cutie de lapte si nu stiu cui si la cine sa mai cer ajutor.

De ceva timp Stefi are reflux-gastro-esofagian.  Cu greu i-am gasit tratamentul potrivit, ne costa mult dar si rezultatele sunt bune. Parca ne este din ce in ce mai greu, micuta noastra consuma cam 18 cutii de lapte Nutren Junior de 400 gr pe luna iar cutia costa in jur de 58 ron. Pe deasupra, laptele si tratamentul pentru reflux gastro-esofagian care ne costa peste 3000 ron lunar.
Din suflet va cer ajutor, simt ca nu mai am puterea sa fac fata situatiei, iar Stefania nu poate trai fara tratament si fara laptele praf care este cea mai importanta sursa de viata.
Va rog dati mai departe apelul meu, poate cineva, caruia Dumnezeu i-a dat mai mult ne va putea ajuta si pe noi. Doamne ajuta.

Pentru cei care daoresc si pot sa o ajute:

Titular : NICULINA DUMITRASCU
ING BANK, SUCURSALA GIURGIULUI
RON:     RO12INGB0000999901600322
EURO:   RO54INGB0000999901632255
COD SWIFT:  INGBROBU
Adresa: Comuna Copaceni, str.Principala nr. 963, Jud Ilfov.
Telefon: 0763.998.823

Mai multe informatii despre Stefania puteti citi aici:
http://adriana-dardindar.blogspot.com/2010/06/crucea-niculinei.html
si
http://oluptacuviata.blogspot.com/

Acest articol a fost publicat în Fără categorie. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

