Ajutati un suflet tanar…


Ma numesc Mihalache Maria Florentina, domiciliata in Com Scoarta, Sat Babu, Jud Gorj si am 17 ani.

In luna august 2011 cand eram in floarea varstei, mi s-a descoperit o boala cumplita, diagnosticul: leucemie acuta limfoblastica. Din ziua aceea sunt internata la Institutul Oncologic Bucuresti, in sectia de oncologie pediatrica. Imi este foarte greu in acest moment pentru ca sunt legata de un scaun cu rotile, tratamentul chimioterapic este dificil de suportat, medicamentele nu le gasesc in tara, trebuie sa le comand in alta parte si sunt costisitoare. Parintii mei au un venit financiar mic, mama mea este nevazatoare de 7 ani de zile.

Va rog sa ma ajutati si pe mine cu o suma lunara de aproximativ 800 de lei, pentru ca am nevoie sa tin un regim strict alimentar care costa destul de mult, am nevoie de medicamente din alte tari care de asemenea costa si ele.  Mi-ar prinde bine sa primesc orice ajutor! Va multumesc!

Donatiile se pot face in contul:

Cont:   RO111NGB0000999901736722  , deschis la ING;

Titular cont (Mihalache Constantin – tatal Mariei): 0743.069.775

Persoana de contact Asociatia P.A.V.E.L.:  Carmen Voiculescu (asistent social):   0737.014.698

Va multumesc!

Acest articol a fost publicat în Fără categorie. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

2 răspunsuri la Ajutati un suflet tanar…

  1. Dumnezeu sa aiba grija de tine! spune:

    din putin in putin se poate strange ajutorul pentru, tine, eu am trimis sper ca si altii sa o faca. Ar fi bine sa ai un blog gratuit pe wordpress.com si un cont paypal pentru donatii cu card dar inteleg ca nu ai cum sa faci toate astea din spital, poate tatal tau.

Lasă un răspuns

