Maria Teodora ne cere ajutor!


Campania Maria Teodora

Sunt MARIA TEODORA. Parintii imi spun MARIUCA.
Sunt din judetul Arges.
Vineri, 11 nov.2011, a fost ziua mea. Am implinit doi anisori. As fi vrut sa-mi serbez ziua de nastere alaturi de parintii mei, de rude, de prieteni… Dar anul asta nu s-a putut… Poate la anul…

Chiar in ziua asta am ajuns la Bucuresti. Si chiar in ziua asta parintii mei au aflat un lucru groaznic. Diagnosticul meu: LEUCEMIE ACUTA LIMFOBLASTICA tip L2. Si tortul comandat de tati ma astepta acasa… mi-l luase bunicul de la cofetarie.
Nimeni nu a venit pe la mine sa ma felicite. Nici cadouri n-am primit. Si mi-as fi dorit o papusica. Care sa semene cu mine: dragalasa, bruneta, cu ochii de caprioara, usor sfioasa si cu nasul in vant. Si care sa se plimbe cu mine prin padurea din spatele casei, si cu care sa mergem sa stam nas in nas cu animalutele mele! Vor mai fi si alte ocazii!
Mami plange, tati nu vorbeste. Se uita unul la altul. Si amandoi la mine. Dar eu stiu sigur ca mami nu ma va lasa sa mi se intample ceva rau. Niciodata!
Acum sunt internata la Spitalul Fundeni. Sunt si alti copii in jurul meu. Nici ei nu vorbesc.
Iar eu vreau la casa mea, la catelul meu, la pisicuta mea.

Ca dorinta mea sa se implineasca am nevoie de ajutorul vostru. Al vostru, al tuturor.
Ca la anul sa-mi pot sarbatori ziua la mine acasa, am nevoie de un ajutor de aproximativ 100.000 euro pentru un tratament in strainatate. Ii aud vorbind de Germania sau Austria.
Am nevoie de ganduri bune si de rugaciuni. Vreau sa fiti alaturi de mine si sa-mi simtiti copilaria!
Cu drag si cu speranta,
Mariuca

Donatii
Transfer bancar in conturile:

Alpha Bank Romania
Sucursala Dorobanti

RON:    RO19BUCU1111033079588RON
EURO:  RO15BUCU1111033079587EUR
USD:     RO59BUCU1111033079589USD

Titular: Neacsu Maria Teodora
CNP: 6091111410118
Cod SWIFT: BUCUROBU

Prin telefon   (numar apelabil numai din reteaua romtelecom)
0900 900 084   – 8  EURO /apel
Contact    contact@mariateodora.ro
0742 797 441

http://www.mariateodora.ro/bannere/

Acest articol a fost publicat în Fără categorie și etichetat , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

3 răspunsuri la Maria Teodora ne cere ajutor!

  1. Mihaela Stancu spune:

    Sunt cu sufletul alaturi de tine Anelusa.Tu esti o fata puternica….vei vedea …Cu ajutorul lui Dumnezeu are sa fie totul bine…Ingerasul tau are sa-ti lumineze viata mereu…ai incredere,CREDINTA..Din putinul meu am sa pun si ceva in cont…Doamne daca toti am face asta..cu ceva banuti „la deal la vale”,nici n-am saraci,nici nu ne-am imbogati…DAR PUTEM SALVA O VIATA…
    HAIDETI OAMENI BUNI SA FACEM CEVA – NE STA IN PUTERE

    Mihaela Vochina Stancu

  2. madalina mitu spune:

    DUMNEZEU sa va intareasca si sa va dea putere.SPER SI CRED CA SUNT OAMENI CU SUFLET IN TARA ASTA SI VOR FACE CEVA SA VA AJUTE.TREBUIE SA SE POATA.
    SA NE GANDIM CA MARIUCA ARE DOAR DOI ANI SI ARE TOATA VIATA INAINTE.
    SUNT ALATURI DE VOI SI MA ROG CA INGERASUL VOSTRU SA SE FACA BINE.

    MADALINA MITU

  3. Andrada spune:

    Aveti incredere in Bunul Dumnezeu si o sa va ajute sa trece-ti cu bine peste acest necaz! Sunt alaturi de dumneavoastra si ma voi ruga pentru ca micuta sa se vindece si sa fie un om sanatos si fericit. Multa sanatate va doresc din suflet si numai bine!

Lasă un răspuns

