Ajutor pentru Alia!!!


Numarul de teledon (obtinut cu sprijinul Asociatiei P.A.V.E.L.)
0900 900 088 , 5 euro/apel (numar apelabil doar din reteaua Romtelecom)  din 1 iunie – 31 august 2011

Uitati-va pe link-ul de mai jos – sa vedeti ce minuni pot face sufletele de copii pentru copii – la Scoala Internationala din Cluj- Napoca, de Ziua Copilului, toti copiii din scoala au lansat catre Cer mesajul lor pentru Alia, legat de firul subtire de ata al unui balon cu mesajul „O ajutam pe Alia”.

Speram ca acolo sus, unde au ajuns mesajele lor, Bunul Dumnezeu o iubeste pe Alia si are inca planuri pentru ea, sa creasca mare… si credem ca va asculta rugaciunile copiilor.

http://www.scoalainternationala.ro/NOUTATI/Stirisievenimente/O-ajutam-pe-Alia–eID10142.html


Buna ziua – prieteni

Da e un email adevarat din pacate….suntem noi parintii  Aliei Maria Pop ….. Pop Stefan (Fane) si Pop Mirela (fosta Sabau) din Cluj …

Dupa cum stiti cred ca toti…. acum 10 zile am operat-o pe Alia de o tumoare la cap . Alia este acum bine…. se reface…. rade, se joaca…. suntem din nou aceea FAMILIE FERICITA.

Dar….din pacate tumoarea este maligna  (CANCER) si doar Dumnezeu stie drumul nostru mai departe.
Noi ceea ce stim este ca vom face TOT pentru ea , pentru ca ea este TOT pt. noi.
Trebuie sa plecam undeva in strainatate unde sa ii dam o sansa.

da…… avem nevoie de ajutor si il cerem. Multumim celor care ne-au ajutat pana acum si celor care o sa ne ajute de acum incolo

Ajutorul si sprijinul vostru e vital pt. noi. Daca stiti, aveti relatii directe in strainatate ceea ce cautam in momentul de fata sunt cele mai bune clinici  onco -pediatrice. Deasemenea cautam si surse de finantare . E important mesajul cu aceasta perioada grea  prin care trecem sa il dati mai departe si la cei la care o sa trimiteti voi si tot asa. Altfel nu o sa reusim.

Mai jos este o scrisoare pe care au facut-o niste prieteni care au dat-o si ei mai departe (asta e important=ca mesajul sa ajunga cat mai departe)

Puteti sa modificiati textul sau sa il scoateti de toti…. scrieti cum vreti …. oricum voi sunteti garantia emailului dat mai departe…. (ca situatia e reala si ca e nevoie de ajutor)

Atasat la site-ul Aliei:  http://www.aliapop.ro/documente.html este contractul  pentru firme (sponsori) si un ghid de sponsorizare pt. cei care nu stiu ca acesti bani li se deduc. Pentru persoane fizice care vor sa depuna bani conturile sunt mai jos…
Fundatia din contract este a Bancii Transilvania care ne sustine in aceasta perioada grea.
Deasemenea  aveti atasata si iesirea din spital.

Va multumim inca o data si sa ne ajute Dumnezeu sa iesim bine din aceasta provocare.
Sa ne auzim cu bine

Buna!

Ma  numesc Pop Alia Maria
M-am nascut pe data de 13.04.2008 in Cluj-Napoca.

Anul acesta de ziua mea, cand am implinit 3 ani nu a fost prea frumos pentru ca ma simteam foarte rau si ma durea capul foarte tare. Mami m-a dus la doctor si doctorul i-a spus ca am o buba la cap. Niciodata nu mi-am vazut parintii plangand pana atunci.

Pe 21. 04. 2011 la spitalul de neurochirurgie din Cluj cei mai buni profesori si doctori m-au operat timp de 6 ore. Diagnosticul a fost RABDOMIOSARCOM (cancer in tesuturi moi). Eu nu stiu ce inseamna, stiu doar ca ma durea foarte tare capul . Acum ma refac dupa recenta operatie, sunt mai bine dar  urmeaza o perioada foarte grea cu  chimioterapie si radioterapie iar parintii mei vor sa incerce  TOTUL pentru mine, deorece mi-au spus ca eu sunt TOTUL pentru ei.

Va scriu aceste randuri, eu Anca Mirela Serpar. Acest copil minunat este copilul prietenei mele Pop Mirela, o mama sfasiata de durere care isi vede ingerasul plangand in fiecare zi. Este singurul copil si singurul nepot pe care bunicii ei il au.

Din pacate medicina nu-i da acestei mame vesti bune . Chimioterapia si radioterapia este pasul urmator. procese traumatizante , dureroase si cu urmari devastatoare pentru fetita si extrem de costisitoare  datorita faptului ca o parte din proceduri trebuie facute in clinici specializate din strainatate.

Eu si alti prieteni ne-am hotarat sa o ajutam , prin intermediul vostru, al tuturor care puteti face o donatie cat de mica. Sa-i dam o mana de ajutor sa incerce tot ce poate pentru a-si face bine copilasul.

Am atasat poza Aliei facuta cu cateva luni inainte ca boala sa-si lase amprentele. Asa o stiu eu, frumoasa si plina de viata. Asa am vrut sa o cunoste-ti si voi.

Va multumesc din suflet tuturor si  va rog sa trimiteti acest mesaj la toti cei pe care ii cunoasteti pentru a putea sa salvam acest ingeras.

Conturi deschise:

Banca Transilvania:

POP  STEFAN ALIN

RO 89 BTRL 0130 1201 9715 15XX  pentru LEI
RO 97 BTRL 0670 4201 9715 15XX  pentru EURO
RO 34  BTRL 0670 2201 9715 15XX pentru USD

COD SWIFT   BTRLRO 22

Sau

Banca BCR

RO15 RNCB 0632 1124 9832 0002  LEI
RO85 RNCB 0632 1124 9832 0003  EURO

COD SWIFT    RNCB ROBU

Acest articol a fost publicat în Fără categorie și etichetat , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

5 răspunsuri la Ajutor pentru Alia!!!

  1. Cristina zice:

    Buna ziua! Multa sanatate ii doresc acestui ingeras! In afara de Institutul Goustave Roussy din Paris, mai exista Institutul Giannina Gaslini din Genova. Medicul care il trateaza pe baietelul Cosmin Danila este unul dintre cei mai buni din Europa in tratarea sarcoamelor. Pentru Cosmin a facut minuni pana acum. Daca putem ajuta, o facem cu drag.

    • olgacridland zice:

      Ma bucur din inima ca ati tranmis aceste informatii familei! Le-am recomandat si eu sa ia legatura cu d-voastra, dar am gresit cu mentionarea numelui organizatiei din Cluj, in loc de Alexandru Damian am spus alt nume!!! Scuzati!

      • Cristina zice:

        Buna ziua. Noi colaboram foarte bine cu Asociatia Alexandru Damian pentru sprijinirea copiilor. Asociatia pe care o reprezint este Associazione Bubulina din Italia, http://www.associazionebubulina.org, e-mail info@associazionebubulina.org

        Daca parintii copiilor aflati in dificultate trimit un e-mail la asociatie, cu siguranta va ajunge la mine. Din pacate, pe site-ul nostru nu putem publica decat anunturi ale calor familii ne-au solicitat sprijinul si si-au dat acordul in scris pentru publicare. De regula publicam noutati despre copiii pe care i-am sprijinit sa se interneze in diferite clinici italiene. Oricum, il pot ruga eu pe domnul Brisc de la Alexandru Damian sa publice o parte din aceste cazuri pe site-ul Asociatiei Alexandru Damian.

        Cu drag,
        Cristina

  2. Cristina zice:

    Am vazut ca micuta este deja la Paris. Multa sanatate si curaj! Voi transmite si eu mesajul cunoscutilor.

    • olgacridland zice:

      Va multumesc din inima!!

      Va rog preluati uneori si din celelalte apeluri si daca si d-voastra aveti astfel de apeluri, va rog sa-mi transmiteti pentru a le pune pe blog (formatul sa fie cel pe care il vedeti si la alte apeluri: Numele, diagnosticul, motivul apelului, cont, date de contact, o poza a copilului sau tanarului). Sper astfel ca mult mai multi oameni sa le intinda o mana de ajutor!

      Cu mult drag, noi cei de la PAVEL
      Salutari si celor de la „Alex. Damian”

Lasă un răspuns

