http://andreea-balica.blogspot.com


http://andreea-balica.blogspot.com

Acest articol a fost publicat în Fără categorie. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Un răspuns la http://andreea-balica.blogspot.com

  1. danzavoi zice:

    * Acasă
    * Banner
    * Contact
    * Documente medicale
    * Donatii
    * Fotografii

    Pentru Donatii

    217 Aug 2010 Lasă un comentariu

    by danzavoi in Uncategorized [Edit]

    Pentru donatii contactati-ma la numarul de telefon :0727579813, pentru a va da numere de teledon.

    Multumesc din inima!
    Multumiri !

    210 Iul 2010 4 comentarii

    by danzavoi in Uncategorized [Edit]

    Le multumesc tuturor celor care m-au ajutat cu mult,cu putin sau chiar cu un simplu zambet ! Pentru mine si fetita mea orice farama aruncata pe drumul vietii mele imi da o sansa de a merge mai departe.

    Mii de multumiri de la inima la inima!

    Pentru mai multe informatii puteti viziona un filmulet accesand urmatorul linck :

    http://www.acasatv.ro/emisiuni/la-povestiri-adevarate-tanarul-infirm-care-isi-creste-singur-fetita.html

    Contact : Daniel Zavoi- 0727579813
    De la inima la inima!

    209 Iul 2010 Un comentariu

    by danzavoi in Uncategorized [Edit]

    Daniel, tatăl infirm care îşi creşte singur fetiţa!

    Ma numesc Daniel Zavoi,iar aceasta imi este “eticheta” : ‘tatăl infirm care îşi creşte singur fetiţa’ ! Probabil ca in mare parte spune tot, insa nu poate dezvalui durerea ce imi apasa inima.

    Povestea mea a inceput acum 7 ani cand am avut un accident la locul de munca.Pe atunci aveam o famile fericita ,umila dar fericita asta era tot ce conta.Problemele au aparut dupa acel accident : am devenit infirm,sotia m-a parasit si mi-a lasat motivul pentru care vreau sa traiesc -fetita mea, cea care ma face sa sper la o lume mai buna, la un viitor frumos,la ceva mai bun.

    Am plecat apoi in Spania la munca pentru a putea strange bani de operatia cu celule stem,insa norocul nu a fost de partea mea caci am cazut de pe schele.

    Acum locuiesc impreuna cu fetita mea in varsta de 7 ani intr-un apartament social,adorm si ma trezesc cu gandul la ziua ce va urma, la datoriile pe care le-am facut pentru a-mi putea asigura traiul de zi cu zi.Se pare ca au inceput sa ma doboare,simt ca nu mai fac fata..am nevoie neaparata de bani pentru operatie,caci cu cat astept mai mult cu atat risc sa nu mai merg,am nevoie de medicamente si nu in ultimul rand vreau sa ii pot oferi fetitei mele un trai decent si un tata sanatos si fericit,un tata care sa se plimbe cu ea prin parc ,sa alerge impreuna,sa se poata bucura alaturi de ea de toate minunile naturii.

Lasă un răspuns

