Andrei are nevoie urgenta de ajutor pentru a supravietui!


„Eu sunt Andrei. Am 27 de ani si mi se spune ca mai am de trait o luna.Adica 31 de zile. Asta inseamna 744 de ore. Boala mea are un nume simplu: cancer. Dar ce se intampla cu mine din cauza ei nu este asa de simplu. Ca sa pot sa mai traiesc chiar si o zi in plus, in fiecare ora din restul vietii mele trebuie sa strang 130 lei. La un calcul simplu, atata costa viata mea. 18 martie 2010”

Cazul lui trist il puteti citi pe site-ul sau: http://www.andrei-dalban.ro/ sau pe blogul meu: http://iulianacristescu.astasunt.eu/andrei-dalban-mai-are-744-de-ore-de-trait-daca-nu-l-ajutam/
http://www.sanatateatv.ro/stiri-medicale/o-operatie-complexa-ar-putea-salva-viata-unui-tanar-bolnav-de-cancer/

Pentru cei care nu au timp sa intre pe link-urile de mai sus, spicuiesc aici cate putin din rugamintea mamei sale de a-l ajuta pe unicul sau fiu:

„Va scriu aceste randuri in speranta ca ne veti putea ajuta. Ma numesc Eleonara Dalban sunt din Bucuresti iar fiul meu, Andrei Dalban in varsta de 27 de ani, sufera de cancer intr-o stare avansata avand nevoie urgenta de tratament la o clinica din strainatate. Sunt vaduva dar am incercat sa ma descurc, insa situatia financiara a devenit precara si am nevoie de ajutorul dvs pentru a salva viata unicului copil.”

Din pacate, Andrei nu prea mai are mult timp… Starea lui se inrautateste pe zi ce trece si numai daca strange foarte repede banii necesari tratamentului in strainatate, are sansa sa se vindece.

„Nu credeam sa ajung vreodata sa scriu aceste randuri Este vorba de verisorul meu. Andrei are 27 de ani si imi e aproape ca un frate, pentru ca am copilarit impreuna.
In 2008, el a fost diagnosticat cu cancer intr-o stare foarte avansata (melanom malign la nivelul scalpului stadiul III din IV). Pana in prezent, el a urmat mai multe tratamente (interferon, chimioterapie…), insa se pare ca boala a pus stapanire pe el din ce in ce mai mult. Tumorile i-au afectat simturile: nu distinge literele si intampina greutati in formarea unor fraze curente.  Ca sa supravietuiasca are nevoie urgent de un tratament la o clinica din Turcia, iar acesta costa aproximativ 30.000 de euro, bani pe care insa nu-i avem.

Va implor: ajuta-ti-ne!  Sunteti singura noastra speranta! Nu suntem pregatiti sa-l pierdem si nici el nu e pregatit sa renunte la viata! Nu vreau sa-mi pierd verisorul! Dumnezeu sa va ocroteasca!”
Roxana Balan

Acum, in preajma Sfintelor sarbatori puteti face un mare bine sunand la :

TELEDON Romtelecom – apelabil numai din reteaua Romtelecom
Numar de acces Tarif /Apel (Euro) :  0900 900 600 pentru 5 € (asta inseamna 20 RON – exact cat doua pachete de tigari sau o pizza la care puteti renunta!)

sau donand o suma de bani prin contul in RON, deschis la CEC BANK:
Cod IBAN: RO38CECEB20002RON0002656 (cont in RON)
Beneficiar:  DALBAN ANDREI IOAN
CNP:  1830214410031
Adresa lui Andrei :  Bucuresti, Calea Grivitei, Nr. 33

Acest articol a fost publicat în 1. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

2 răspunsuri la Andrei are nevoie urgenta de ajutor pentru a supravietui!

  1. Iuliana zice:

    Va multumesc din suflet ca ati publicat si voi povestea lui Andrei! Doamne ajuta!

Lasă un răspuns

