Cristina Liliana Dinu are nevoie de noi, toti!


Scrisoare din partea D-nei Ligia Petris

„Poate stiti povestea Cristinei, ea are nevoie in continuare si de ajutorul nostru trimiteti va rog  SMS la 879 ( 2 euro) si dati mai departe emailul, sper sa o putem ajuta.  Pentru mai multe amanunte vizualizeaza : http://cristinalilianadinu.blogspot.com/ si   www.cristinalilianadinu.ro/?tag=descarca


De aproape 2 ani fiica unei colege se lupta cu cancerul…. Cu un transplant  cu  celule stem (autolog), facut in octombrie 2009 a reusit sa amane boala ..  dar …  dupa cum spune ea:

„Mai am un pas. Un pas mare. Un transplant. Experimental. Experimental pentru ca nu mi-au gasit un donator compatibil si vor folosi celule stem prelevate din cordonul ombilical ca varianta alternativa. Un transplant mult mai greu, mai riscant si mai invaziv decat primul. Dar ultima sansa si ultimul pas. Este ultima carte pe care trebuie sa o joc. Pe masa e viata mea. ”

Pe langa vointa,  in  lupta cu boala ii trebuie si bani .. multi bani … va rog sa incercam sa o ajutam. Cum … simplu si nu costisitor cred eu …

TRIMITE UN SMS    879
pentru a dona 2 euro, in perioada 5 – 28 februarie
*numar apelabil in retelele Orange, Vodafone, Cosmote.  Servicii oferite gratuit.  Nu se percepe TVA.

Numere teledon apelabile numai in reteaua ROMTELECOM
Numere de acces
Pentru 2 Euro:   0900 900 652
Pentru 5 Euro:   0900 900 650 ”

Acest articol a fost publicat în 1 și etichetat , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

3 răspunsuri la Cristina Liliana Dinu are nevoie de noi, toti!

  1. Mihai zice:

    exista vreun cont bancar deschis? Am niste bani pusi de o parte si as vrea sa ajut.

    multumesc,

    Mihai

  2. olgacridland zice:

    Din inima va multumim pentru intentia de a o ajuta pe Cristina. Toate datele despre ea (incusiv conturi), puteti afla pe site-ul ei, mentionat in text.

  3. Mihai zice:

    Acum am vazut! Ieri am fost putin pe graba si nu m-am uitat si pe link-urile celorlalte pagini al Cristinei! Fac transferul astazi mai pe seara!

    Numai bine,

    Mihai

Lasă un răspuns

