Alexandra Ioana Baciu


E o fetita, de aproape doi ani, pe care am intalnit-o la mica serbare de Haloween organizata de catre Raluca la Spitalul M.S.Curie (Budimex). Era imbracata in ingeras (multumita darului frumos facut de catre o voluntara pentru toti copiii aflati in acea zi la spital) – ceea ce i se potrivea grozav!

De la Raluca, am aflat ca este din Basca Chiojd, judetul Buzau si din august 2009, se afla sub tratament la Spitalul M.S.Curie pentru neuroblastom. Mai are o surioara de 11 ani acasa.
Mama, Maria, este casnica. Tatal a lucrat pana luna trecuta in Bucuresti in constructii. S-a inchis firma si nu mai are de lucru, ceea ce inseamna ca si resursele materiale s-au diminuat considerabil.
 
Mama isi pune acum speranta intr-un sprijin material de la noi, cei carora ne spune despre necazul lor. Au nevoie de pampers numarul ¾, de lapte praf si in functie de resurse, alimente, hainute.
Pana acum au primit de la Asociatia PAVEL:  haine, pampers, lapte praf ; copilul si mama au participat la activitatile de la camera de joaca unde mai uita de necazuri, la grupul suport pentru parinti, o voluntara logoped a lucrat cu fetita. 

Ca si pentru alti copii din spital, care se confrunta si cu boala si cu lipsuri materiale, pe numele Alexandrei a fost deschis un cont pentru ca orice contributie, cat de mica este de mare ajutor pentru aceasta fammilie:

BACIU IOANA ALEXANDRA: RO16 INGB 0000 9999 0167  7268

Adresa familiei: Baciu Maria, Sat Basca Chiojd, Com.Chiojd, jud.Buzau

O.C.

Acest articol a fost publicat în Copii si tineri cu cancer și etichetat , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

11 răspunsuri la Alexandra Ioana Baciu

  1. adriana zice:

    Am preluat si eu cazul Alexandrei pe blogul destinat micilor mei prieteni, carora imi place sa le spun „nepotii DARDINDAR”

    http://ai-suflet-bun.blogspot.com/2009/11/ingerasul-de-la-petrecere.html

    Am primit ieri de la Cosmina, o poza cu ingerasul de la petrecere…si cu printesa cu bagheta magica.

    M-au inspirat sa scriu povestea http://adriana-dardindar.blogspot.com/2009/11/printesa-si-ingerasul.html

    V-AS FI RECUNOSCATOARE DACA MI-ATI TRIMITE SI DVS. POZE DE LA PETRECERE…COPIII VOR PUTEA FI CUNOSCUTI SI DE CEI CEI CE IMI VIZITEAZA BLOGUL
    http://adriana-doarpoze.blogspot.com/

  2. adriana zice:

    Alexandra a primit sambata sampon, sapun, sapun lichid, pampers nr. 3, servetele umede, lapte praf NESTLE JUNIOR NR 1 (900g), cereale Nestle (1 cutie)(donatori:Alexandra si colegii ei).

    Multumesc mult pentru poze.

  3. adriana zice:

    Va astept sa cititi continuarea povestirii de la party…sper ca nu am uitat pe nimeni

  4. Iuliana zice:

    Compania pentru care lucrez strange fonduri in aceasta perioada pentru copiii bolnavi.
    As dori sa stiu un numar de telefon al parintilor Ioanei pentru a-i contacta.

    Va multumesc pentru raspunsul prompt.

  5. dan zice:

    este chiar pacat ca un sufletel atat de fraged sufera de o astfel de boala.sunt neam cu sora Alexandrei.eu locuiecs in satul corbu,comuna caatina,jud buzau sat care se invcineaza cu conuma in care locuieste Alexandra.il cunosc pe tatal Alexandrei si pot sa va spun ca e persoana foarte buna.daca puteti ajuta aceasta familie va rog din tot sufletul sa o faceti pt a ajuta acest mic ingeras(aveti numarul de cont mai sus)PENTRU ALEXANDRA!!!!!!!!

  6. BUNA TUTUROR CELOR CARE IMI ACORDA PUTIN TBIMP PENTRU AMI CITI CITEVA RINDURI SI POATE SA-MI ACORDE O SANSA SAU UN MIC AJUTOR .AM 16 ANI SI IMI DORESC DIN TOT SUFLETUL MEU DE COPIL SA NU AJUNG IN CARUT ,POATE AS AVEA O SANSA SA FIU AJUTATA PINA NU E PREA TIRZIU ….CITI-TI VA ROG http://www.savebianca.ro SI VE-TI INTELEGE MAI MULTE DESPRE MINE .CU MULT RESPECT BIANCA VELICHEA

  7. Magda zice:

    Alexandra e sora mea si vreau sa va spun ca datorita ajutorului vostru dar si al ajutorului lui d-zeu a trecut peste ce-i mai rau . Acum e bine a inceput sa mearga la gradinita si pare zis-ca nu a suferit de aceasta boala cumplita . va multumesc !!!

Lasă un răspuns

